Keresés ebben a blogban

2014. március 16., vasárnap

a legigazibb rizslisztes keksz

Nagyon hiányzik az életünkből a keksz, sokat próbálkoztam már glutén-kukoricamentes keksz készítésével. De azt, amitől nekem egy keksz keksz, mindeddig nem sikerült maradéktalanul elérni: azaz hogy vékony legyen és ropogós. 

Rájöttem, nem a recepten kell változtatnom, egy más technikára van szükségem, így született meg ez a keksz:





A receptet itt olvashatod
a technika pedig a mézeskalács díszítésénél már ismert eljárás: a masszát nejlonzacskóba töltöttem, egy lyukat vágtam a sarkán, amivel különböző formákat csináltam a sütőpapírral kibélelt tepsire.
Így a ropogósra süléshez kellően vékony tésztát kaptam, ami mégsem vált túl szárazzá.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter! A trendalelke.hu blog írójaként neked adományozom a Liebster Awards vándordíjat. Nézd meg:
    http://trendalelke.hu/index.php/eletpalya-blog/item/232-liebster-award-d%C3%ADj-a-trendalelke-hu-nak
    Pajkó Andi

    VálaszTörlés