Keresés ebben a blogban

2013. november 9., szombat

tej/tojás/gluténmentes pizzatészta

A rizsliszt olajjal történő dúsításával született ez az étel is. Gyorsan elkészíthető, a kislányom már előre kántálja, pizzát, pizzát kéjek... nagyon népszerű a gyerekseregben. 




hozzávalók:
2 bögre rizsliszt
12 dkg Liga margarin
1 bögre víz
 kevés só

A margarint felolvasztottam, a hozzávalókat egy tálban összekevertem, sütőpapírral bélelt tepsiben 15 percig 180 fokon sütöttem. A tetejére nálunk rizstejföl és pulykamellsonka került.
 

2 megjegyzés:

  1. Harmadjára írok.... Mostmãr remelem, sikerül :)))
    Ma pont gm pizzát kerestem, de aztan a tócsninál maradtam. Szeretném ezt kipróbãlni majd, hiányzik :)

    VálaszTörlés
  2. Plíz, csak egy hozzãszólast hagyj meg!!! :)))))))))

    VálaszTörlés