Keresés ebben a blogban

2013. január 5., szombat

sóterápia otthon

Hosszú története van ennek a bejegyzésnek. Mint 2 kruppos gyereket nevelő család, már egy ideje megismerkedtünk a hidegpárásítás tudományával. A Salvus vizet is régóta használjuk, de hogy a kettőt párosítsuk, az még nem jutott eszünkbe. Egészen addig, míg Hannánál egy hónappal ezelőtt hörghurut miatt az ügyeletes doki meg nem említette. Elkezdtük a kezelést, aztán meg nem tudtuk abbahagyni. A legtutibb gyógymóddá vált nálunk. Merthogy ritka, amikor egy köhögés gyógyszer nélkül elmúlik a családunkban. Így aztán használtuk éjjel-nappal, reggel, délben, este. Pár nap alatt 3 liter Salvus vizet porlasztottam el. Csak azt nem tudtam, hogy az elporlasztott víz/só vastag fehér por alakban befed mindent. De mindent: ablakot, padlót.... No meg hogy el lehet jutni odáig, hogy a gyerek orrából fehér sókövület jöjjön ki. 
Aztán belefutottam ebbe a cikkbe, most már tudom a határokat is: napi 2-3 alkalommal 15-20 perc. Ennyi kell csak. A fürdőszobában.



2 megjegyzés:

  1. A maci teteje nálam maradt. Mindig elfelejtem, de majd viszem!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eszter!

    A Salvus vízre én is esküszöm. Kiváló!!
    Mikor még nem volt inhalátorunk (én abba használom, nincs párásítónk), akkor simán elektromos vízforralóba tettem egy 2 dl-nyit, felforraltam és takaró alá bekucorodtunk a gyerekkel és a nyitott tetejű vízforralóval (óvatosan!) és úgy játszottunk. Mindent kihoz!!

    Üdv: Nóra

    VálaszTörlés