Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 28., kedd

rizskása málnaöntettel

Idén nyáron annyi málna terem a kertünkben, hogy külön felhasználási formát kellett neki keresnem. Így lett a kása reggelik állandó kiegészítője a kakaó helyett- a hisztamindiéta miatt erről ugyanis le kellett mondanunk, a karobot pedig nem szeretik a gyerekek. 
A kása alapanyaga rizs, de én nem ebből, hanem riszpehelyből vagy rizsdarából csinálom, ezeket bioboltban vagy a DM-ben veszem. 

hozzávalók:
1 liter víz (4 személyre)
4 ek kókusztejpor
kevés méz vagy más édesítőszer
10 ek rizsdara

az öntethez
1 marék málna (szűrőn átnyomom)

A vizet forralni kezdtem, beletettem a tejport, mézet, mielőtt még forrani kezdene a rizsdarát is (így nem fog összecsomósodni), pár percig főztem, majd tálalás előtt ráöntöttem a málnaöntetet. Meglepően finom lett.

4 megjegyzés:

  1. Nyami! Kár, hogy mi meg málnát nem ehetünk :P Mostanában köleskását csinálok, az is finom, barackkal pl :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mag nélkül se? mert amúgy Ádám se bírja, de így passzírozva igen.

      Törlés
  2. Nem tudom, még nem mertem próbálni.

    VálaszTörlés
  3. :)most találtam rád. gyorsan követőd is lettem.

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    puszi

    VálaszTörlés