Keresés ebben a blogban

2012. április 10., kedd

pakolás hasmenésre

Elég gyakran előveszi a gyerekeinket a hasmenés, sokszor még más betegségek utótüneteként is. Legutóbb Ádámnál kipróbáltam a lenmagos-faszenes pakolást, hátha hamarabb túlesik rajta. Eredetileg agyagpakolást akartam csinálni, de mivel nem találtam az iszapot, végül emellett döntöttem. 

 A lenmag-faszénpakolás elkészítéséről itt írtam.
 Mivel nagyobb felületre került, nagyobb méretű anyagra tettem.....













végül még pluszban egy sállal is áttekertem.

Több mint egy órát hagytam rajta. Persze ez idő alatt végig feküdt. Élvezte, hogy legálisan nézhet mesét.

2 megjegyzés:

  1. Eszter, Normaflore-kúrát csináltatok nekik esetleg hosszabb ideig? Értsd min. 3 hónapig naponta! Nekünk 3 évvel ezelőtt vetette fel ezt először egy természetgyógyász (azóta már könyvben is olvastam róla), hogy ne csak a dobozon ajánlott 1 hónapig, hanem min. 3 hónapig kapjon probiotikum-kúrát. Azóta minden évben megcsináljuk, és az allergiákra is nagyon jó hatással volt! Meg hát a homeopátia. Sok év homeós terapeutái után tavaly elkezdtünk járni az ország egyik legismertebb és legjobb szakemberéhez (Bóna László), és ő is nagyon sokat lendített pozitív irányba pl. a több éve tartó hasfájásán a nagyobbiknak.

    VálaszTörlés
  2. épp most tartunk az első hónapnál a probiotikum kúrában + ételallergia vizsgálatok kellős közepén vagyunk, és hisztamindiétát tartunk, mert ez a baja biztosan van, és emellé még valamilyen gyümölcsallergia is lesz...meglátjuk, egy hónap múlva már okosabbak leszünk.

    VálaszTörlés