Keresés ebben a blogban

2011. július 13., szerda

pudingtorta

No akkor folytatás. A múlt hetünk kicsit húzósra sikerült: a nagyobbik fiúnkon is átment a hasmenéses nyavalya: csak az alapbetegsége miatt sokkal súlyosabb volt. 3 napig feküdt!, görcsölt, fél-egy óránként járt WC-re. Komolyan megijedtem, mi lesz vele. Aztán mint amit elfújtak, jobban lett. Elmentünk nyaralni Balatonlellére, -Boglárra, a második napon ismét rátört a hasmenés, így végül egy nappal előbb hazajöttünk. Most megint jobban van. Itthon várt a közben megérett 5 kiló paradicsom, 5-6 kiló sárgabarack. Közben visszahívtak dolgozni, holnap kezdek- mozgásfejlesztés. 
A múlt héten 2 szülinapot is tartottunk: a nagyobbik kisfiam 3, én pedig 30 éves lettem. A hasmenés árnyékában igazi babatorta készült, könnyű, kis mennyiségű, mivel másnap utaztunk, és nem akartam maradékot hagyni.Az alapötlet Zsófitól van.


hozzávalók:
egy kis méretű törtához

kb 50 db kerek piskóta
fél csomag puncs pudingpor
fél csomag csoki pudingpor (étcsoki)
fél liter víz
3 ek zabtejpor
méz

Egy kisebb jénai tálat kibéleltem a piskótákkal úgy, hogy a kerek felük kifelé legyen. Ezután 2,5 deci vizet feltettem főni, beletettem 1,5 ek tejport, mézet és a vízzel elkevert pudingport. Mikor besűrűsödött, ráöntöttem a piskótára, majd szépen elegyengettem. Ezután újabb sor piskóta következett. Majd a csokipuding. És az újabb sor piskóta az aljára. Mikor kihűlt, egy órára hűtőbe tettem, majd egy tányérra kiborítottam. A kisfiam nagyon örült neki.

6 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot nektek!
    Örülök, hogy tetszett a pudingtorta.
    Szép lett a tiéd is! ((((-:

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Egy kis reklám a blogodnak : http://napmnap.blogspot.com/2011/07/eszter-pudingtortaja.html

    VálaszTörlés
  3. 1.Örülök hogy jobban van a kisfiad.
    2.Isten éltessen sokáig Téged és a fiadat is!!!Remélem azért picit tudtatok szorakozni meg nyaralni :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki, s utólag is Isten éltessen titeket!

    VálaszTörlés
  5. Istenke éltesse a szülinaposokat utólag is! A kisfiad arcán látszik milyen boldogan nyúl a tortához!

    VálaszTörlés
  6. köszönöm mindannyiótoknak a köszöntést! és a reklámot is Zsófi! egyébként nagyon vagány a blogod.

    VálaszTörlés