Keresés ebben a blogban

2011. június 7., kedd

tojásos cukkinipörkölt

Tipikus nyári ételeink a tökfélékből készült pörköltek. Kifejezetten szeretjük a tojással megbolondítottakat. Tavaly nyáron tettem már föl egy ilyen pörköltet-itt olvashatjátok, akkor padlizsánból, most cukkiniből készítettem.
hozzávalók:
2 nagyobb cukkini
1 fej vöröshagyma
4 db tojás
olaj, só

A hagymát, cukkinit meghámoztam, az előbbit kockáztam, az utóbbit karikákra vágtam. Kevés olajon megpirítottam őket, sóztam, kevés vízzel (2-3 ek) felengedtem, 10 percig pároltam. A tojásokat felvertem, hozzáadtam a cukkinihez, rövid ideig főztem. Tarhonya és paradicsomsaláta került mellé. Gyors, tápláló étel! Nagy kedvenc.

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon finom, mi is szeretjük:)))

    VálaszTörlés
  2. Ilyen formában még cukkinit nem ettem, de kipróbálom, jó nyári étel nem nehéz a gyomornak!

    VálaszTörlés