Keresés ebben a blogban

2011. június 6., hétfő

sorsolás

Elnézést kérek, hogy a meghirdetetthez képest egy nappal később jelentkezek a sorsolással. Ennek az az oka, hogy hétvégén kirándulni voltunk- a Dunántúlon, és hát nem egészen a tervezetthez képest alakultak a dolgaink. 2 héttel ezelőtt volt szervizben a kocsink: teljes kivizsgálás, vezérműszíj csere, kormánykerék csere, égőcsere, klímaszerelés, ventilátor csere.... na ehhez képest másnap tönkrement a klíma, az úton kiégett a kicserélt égő, elromlott megint a ventilátor. Így aztán a 2 db 3 év alatti utódunkkal éjszaka jöttünk haza, hogy ne kapjanak hőgutát. Ha ehhez még hozzáteszem, hogy a márkaszervizben 7000 Ft-os óradíjjal dolgoznak.... borzasztó! 
Ezért nem jöttem be már tegnap. 

No de ma pótolom!
Sorsoltam. Nincsenek képeim róla, most húzta ki a neveket a párom. Voltak favoritjaim, akiknek különösen drukkoltam, volt, aki bejött, de örülök mindenkinek, aki játszott velem, és persze 

gratulálok minden nyertesnek!

A Bibliai történetek gyerekeknek című könyvet: 
Emese nyerte (úgy látszik, Emese nagyon szerencsés nálam, múltok is nyert egy könyvet)

Az Óvjuk őket című könyv

A Bibilai szerelmi történetet
Virág nyerte

no és a Mérlegen a vegetarianizmus című
Orsié lett (a "Sokgyerek" című blog írója)

Gratulálok!

Kérlek Titeket, küldjétek el az elérhetőségeteket a kitartmeg@freemail.hu címre.

Aki most nem nyert, azt biztatom, legközelebb július 25-ére, a blog első szülinapjára hirdetek játékot.

11 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok szerencsés, eddig még nem nyertem Nálad:) Na , de majd legközelebb:)

    Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  2. sajnálom, pedig nagyon drukkoltam Neked! No de majd eljöttök, ha kész lesz a tanyánk!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek! Legközelebb megint rajtkőhöz állok, köszi a lehetőséget a próbálkozásra!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a lányoknak,! Köszi Eszter!!!!

    VálaszTörlés
  5. Hű, hát tényleg nagyon szerencsés vagyok! Nagyon köszönöm a lehetőséget és a nyereményt!
    A következő játékra inkább nem jelentkezem majd, másnak is teret engedek :D

    VálaszTörlés
  6. ugyan már Emese! Hiszek a sorsszerűségben! Gyere legközelebb is!

    VálaszTörlés
  7. Eszter, nagyon örülök, köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  8. Hűű, tanya? Oda mindenképp! Nagyon kíváncsi vagyok:)Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Eszter! Nagyon örülök, hogy nyertem nálad. Mégis, most szeretném felajánlani a nyereményemet Patríciának! Van erre lehetőség? Nekem már van hasonló témájú könyvem, és senkitől nem szeretném elvenni a lehetőséget, hogy gazdagodjon ismeret által:))) Nos?

    VálaszTörlés
  10. Csillagos! Nekem mindegy, milyen címre küldöm, beszéld meg Patríciával! Aranyos, hogy ilyen előzékeny vagy.

    VálaszTörlés
  11. Kedves Csillagos, ez nagyon kedves Tőled!Köszönettel elfogadom Tőled és Esztertől is. :)
    Eszter a profilodon nem mutatja az e-mail címedet, megírnád, hogy küldhessem a címemet?

    Még egyszer köszönöm Mindkettőtöknek, ilyen témájú könyvem nincs, nagyon örülök neki:)

    VálaszTörlés