Keresés ebben a blogban

2011. június 30., csütörtök

kukoricakrémleves

Leveskészítés tekintetében nálunk 2 szabály van:
1:) szinte bármiből lehet krémlevest csinálni
2.) szinte bármit meg lehet etetni a gyerekekkel krémlevesként

Így aztán gyakran kísérletezek krémleveskészítéssel. Hétvégi ünnepünkre kukoricakrémleves készült-vegánosítva.

hozzávalók:
4 cső kukorica
3 db krumpli
fél fej vöröshagyma
só, vegeta, víz

A kukoricát héjától megtisztítottam, a csőről egy késsel leszedtem a kukoricaszemeket, ezeket kevés vízben 15 perc alatt puhára főztem. Közben a krumplit, hagymát is meghámoztam, felkockáztam, kevés sós vízben ezt is puhára főztem. A kukoricát összeturmixoltam, majd egy szűrőn átnyomkodtam. Ami átjött a szűrön, hozzáöntöttem a hagymás krumplihoz, turmixoltam. A kukorica nagyon markáns ízt adott a levesnek, nagyon finom lett.

2 megjegyzés:

  1. Ez naggggggyon jó!!! Én főzeléket szoktam kukoricából készíteni, de ezt is feltétlenül kipróbálom!!!

    VálaszTörlés