Keresés ebben a blogban

2011. június 14., kedd

kreatív blogger díj 2.

Évától kaptam egy díjat, nagy megtiszteltetés, köszönöm. Szerintem ezek a díjak elsősorban arra jók, hogy felhívjuk a saját kedves olvasóink figyelmét azokra az oldalakra, amelyeket újonnan megismerünk, megszeretünk. Így én most a következő blogokra szeretném felhívni a figyelmeteket: 



nagyon kedves barátnőm, ez az oldal nagyon jó azoknak, akik szeretik a rózsákat, a szép idézeteket, szeretnének feltöltődni, kikapcsolódni.

valahogy mindig is szimpatizáltam a mediterrán konyhákkal, 
szerintem egy csomó egészséges ételük van, sokat tanulhattok tőle

paleós oldal, tiszteletre méltó számomra a cukor nélküli élet, még sokat fogok hivatkozni rá
na ez elég döbbenetes oldal, de nagyon élvezem-egyelőre csak az olvasgatását

ez egy teljesen felfedezetlen blog, pedig nagyon jó! fedezzétek fel! 

na hát ő nem gasztroblogger, de tök jó az oldala, jobbulást neki betegségéből! 

ez is nagyon színvonalas oldal, nézzetek be hozzá is

Hát egyelőre ennyi!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm! :-) Legyen szép napotok szeretetteiddel együtt! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a díjat!!!
    Döbbenetes a blogom? Hát ezt sem mondták még.
    köszi még egyszer!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Eszter!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat és a dícséretet is egyben. Megnéztem a blogod, eddig még nem ismertem és szerintem nagyon szép, további sok és élvezetes feledezést kívánok a gasztronómia világában!

    VálaszTörlés