Keresés ebben a blogban

2011. június 26., vasárnap

hétvégi ünnepi menüsor

fiúcskáimmal
Túléltük a múlt hetet és a hétvégi ünnepet-kisebbik fiunk gyülekezeti bemutatását- is. Sikerült már aludnom is egy jót, sokat váratott ez is magára, így aztán visszatértem az éterbe. 
Kicsit megnyílt előttem a gasztronómia világa is, a hévégén ezernyi süteményt kóstoltam végig, és élvezettel vetettem magam az új kihívásokba.
Az ünnepi menüsor most is húsos és húsmentes ételeket is tartalmazott, hagyományos és új elemeket is. 



ünnepi menüsor: 

tyúkhúsleves-anyósom csinálta most is
illetve kukoricakrémleves- erről később írok majd

kakaspörkölt- anyósomtól
paradicsomos-paprikás gombapörkölt
tarhonyával

aszalt szilvával töltött pulykamell- ezt ÉN csináltam, receptet itt láthatod
rántott patisszon
párolt rizzsel

paradicsomsalátával

desszert:
meggyes lepény-erről később írok majd, sajtos ropi, húsdarálós kókuszos süti, hókocka, perec, 
kávés-csokitorta

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy sikerült a hétvége, és Fiacskád bemutatása! A menü nagyon bejön nekem, főképp a húsmentes étkek:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy meggyógyultatok! A hétvégi ünnepekre legalább nyugodtabban tudtatok készűlni. Fincsi lehetett a menűtök ahogy olvastam, csak arra gondoltam hogy az aszalt szilva beválasztása a menűtökbe nem volt szerencsés az elmúlt hét ismerete alapján.:-))

    VálaszTörlés
  3. Patrícia: örülök, hogy megkaptad a könyveket, küldök majd e-mailt.

    Éva: hát igen, de közben rájöttem, az aszalt szilva- főleg így borban áztatva, ahogy csináltam- csak az ízéért kell a pulykához, szinte senki sem ette meg.

    VálaszTörlés