Keresés ebben a blogban

2011. június 9., csütörtök

cukkinis-krumplis főzelék

A gyerekeink csak néhány fajta főzeléket esznek meg, így külön öröm, ha sikerül főzelékügyben a kedvükre tenni. Ez a főzelék tuti befutó nálunk, így gondoltam megmutatom. 

hozzávalók:
2 nagyobb cukkini
1 fej vöröshagyma
5-6 db közepes méretű krumpli
víz, só, vegeta

A cukkinit, hagymát és krumplit meghámoztam, felkockáztam. A cukkinit és hagymát kevés sós, vegetás vízben feltettem főni-10 perc elég neki, a krumplit egy külön lábosba tettem fel kevés vegetás sós vízben. Amikor megpuhult a cukkini, leturmixoltam, egy evőkanál hideg vízben feloldott kukoricakeményítőt kevertem hozzá, felforraltam, majd amikor megpuhult a krumpli, hozzákevertem azt is. Vegabondos tökmagos fasírt készült hozzá, amit kevésbé egészséges módon, olajon sütöttem ki, mert úgy ez a fajta mérföldekkel finomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése