Keresés ebben a blogban

2011. május 3., kedd

pásztortarhonya búzakolbásszal

Nagyon szeretjük a hagyományos ízeket, a magyaros ételeket. A legkedvesebb fűszerem a pirospaprika. Így aztán nem zavar az sem, ha egy tipikusan magyaros-húsos ételt kell megcsinálni. Szerintem a fő ízt úgysem a hús adja, hanem a fűszerezés. Nagyon szeretem a füstölt gabonakolbászt, tökéletes húspótlás az ilyen ételekbe. A pásztortarhonyát is mindig ezzel csinálom. 


hozzávalók:
2 bögre tarhonya
5 szem krumpli
1 fej vöröshagyma
10 szelet füstölt gabonakolbász
só, vegeta, pirospaprika

A tarhonyát kicsit megpirítottam olajon, majd 2Xes vízben feltettem főni. 20 perc alatt főtt puhára. Közben a hagymát, krumplit meghámoztam, felkockáztam, a hagymát kevés vízen megpároltam, felöntöttem vízzel, beletettem a a krumplit, sót, vegetát, pirospaprikát, a szeletekre vágott gabonakolbászt, 30 perc alatt puhára főztem. Amikor kész lett, hozzáadtam a tarhonyát, majd tálalás előtt ráétettem a savanyú káposztát. Egy evésre elfogyott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése