Keresés ebben a blogban

2011. május 19., csütörtök

nokedli- tojás nélkül

A nokedlikészítés eddig valahogy kimaradt az életemből. Annak idején, mikor férjhez mentem, ez is rajta volt a férjem tiltólistáján, amit nem szeretne az asztalunkon látni. Merthogy fehér liszt, tészta.... bla-bla-bla. Aztán Magdinál megláttam ezt, és beleszerettem a nokedlibe. Azóta már többször is megcsináltam. 

hozzávalók:
1 tepsire való adaghoz

3 bögre zabpehely-darálva
3 bögre fehér liszt
3 bögre víz

A hozzávalókat összekevertem egy tálban, lehet, kicsit folyósnak néz ki, de a zabpehely később besűríti. Forró vízben szaggatón kiszaggattam, addig főztem, míg feljöttek a víz tetejére, leszűrtem, majd olajat tettem hozzá. Gombapaprikás mellé lett belőle köret.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem ebben az összeállításban gomba-nokedlivel!

    VálaszTörlés
  2. Jaj,de jó! Kipróbálom! Mennyi ideig főzted?

    VálaszTörlés
  3. miután feljött a víz tetejére- még egy-két percig.

    VálaszTörlés