Keresés ebben a blogban

2011. május 1., vasárnap

Kreatív blogger díj



Főzőmasinától kaptam ezt a díjat. Először is arról, kinek adom tovább:
Magdi- mert a blogjára egy szó illik csak: vérprofi
Szabina- mert szerintem nagyon izgalmas, 
hogy valaki agrárvégzettséggel biokertészkedik. Tőle megtudhatjátok például, 
hogy használható a csalán tetvek ellen
Iza-mert nagyon szeretem az erdélyi konyhát, és már a kifejezései is mérhetetlen gyönyörűséggel töltenek el
Szeretetcsomag- szeretném, ha minél többen megismernétek ezt az oldalt, 
ahol igazán kreatív dolgokat láthattok, és még segíthettek is
Bridget- akinek a blogjára fogalmam sincs, hogy lehet feliratkozni

És egyelőre ennyi. 


10 dolog, amit szeretek:
Szeretem az Úr Istent, mert szeret beavatkozni az életembe, és mert megvidámít, feltölt, és segít új szemszögből nézni a dolgokat. Szeretem a férjemet úgy, mint mikor megismertem. Szeretem a gyerekeimet, úgy, ahogy vannak. Szeretem az Alföldet megmagyarázhatatlanul, úgy, ahogy azt Petőfi szerette. Szeretem a Kékestetőt, a tüdőszanatóriummal, mert a megszelídített mókusok és madarak nagy örömöt adnak minden alkalommal. Szeretem a Hohnberger-könyveket. Szeretek otthonovizni. Szeretek gyógypedagógus lenni, úgy csinálni, mintha valamit tehetnék a fejlődés érdekében. Szeretek csendben lenni. ÉS végül szeretem a szabadságot.

3 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!

    Nagyon kedves vagy, hogy gondoltál rám.
    Azt a feliratkozás dolgot még kitaláljuk. :)
    (Azt próbáltad már, hogy az irányítópulton belül a rendszeresen olvasott blogoknál hozzáadod a listához az URL-t?)
    No jó, közben kiraktam a rendszeres olvasók fület alul...

    Köszönöm szépen.
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Volt egy kérdésed.
    A szaniban. Csak többnyire Mátraházán.

    B

    VálaszTörlés