Keresés ebben a blogban

2011. május 31., kedd

gyereknapi játék

Játékot hirdetek: gyereknap alkalmából gyerekekkel kapcsolatos könyveket lehet nyerni. 

Most nem játszik automatikusan minden regisztrált olvasó, 
csak azok, 
akik megjegyzést hagynak a bejegyzésnél, és megjelölik, 
melyik könyvet/könyveket szeretnék megnyerni.

Ez a játék számotokra most is ingyenes, a postaköltséget is én állom.

A könyvek:




Bibliai történetek gyerekeknek
Kálvin Kiadó, 227 oldal-eredeti ára: 3200 Ft

Bibliai történeteket mutat be gyereknyelven, 
szép rajzokkal




Reisinger Orsolya: Mérlegen a vegetarianizmus
Oltalom Alapítvány, 2003., 136 oldal

Ezt a könyvet olyanoknak ajánlom, akik hús nélküli életmódjukat még várandósság, kisgyerekes lét mellett sem akarják feladni.
Korszerű vizsgálatok, vitamintáblázatok
- a könyv szerzője védőnő




Kendall Down: Betlehemi szerelmi történet

ifjúsági regény, Ruth könyvének feldolgozásából

Advent Kiadó, 150 oldal





Dr Ross Campbell: Óvjuk őket
Gyermekeink kábítószerveszélyben

Harmat Kiadó, 150 oldal

Olyan szülőknek szól, akiknek gyermekei a kamaszkori veszélyek közt élnek.





 

A sorsolást 2011. június 5-én vasárnap este tartom, 
addig várom ezen megjegyzés utáni kommentjeiteket. 

Jó játékot mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. Eszter,kettőre is lehet jelentkezni? nekem két könyv tetszik, hátha valamelyiket megnyerném. A mérlegen a vegetarianizmus, és a Bibliai történetek gyerekeknek.
    Ha csak egyikre lehet, akkor a Mérlegen a vegetarianizmusra jelentkeznék, mivel Képes gyermekbibliánk végülis van.

    VálaszTörlés
  2. Eszter, engem Kendall Down: Betlehemi szerelmi történet csigázott fel.
    Szívesen elolvasnánk! :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Kezdem én, s játékba szállok a Bibliai történetek gyerekeknek című könyvért :)

    VálaszTörlés
  4. Akár mind a 4-re is lehet jelentkezni!

    VálaszTörlés
  5. :) Köszönöm,hogy szóltál!
    Virággal ringbe szállok a Betlehemi történet könyvért.:)
    Ruth élete mindig is vonzott.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm az invitálást, valamikor ideértem volna mondjuk, de lehet, hogykésőn. Mostanában van, hogy egy blogra csak egy héten egyszer jutok el... Ezt nem szoktam nagyon olvasni, mert egészen máshogy élünk, a kíváncsiságom és az időm nem áll arányban, de az otthonovis nagyon tetszik!
    A könyvek pedig tetszenek, így jelentkezem. A vegetáriánus érthetően nem annyira, de a többit szívesen olvasnám, olvasnánk.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, hogy szóltál! Nekem az összes könyv nagyon tetszik, nem tudok választani közülük, szóval ha nyerek rád bízom a döntést!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Köszönjük a játékot!
    Nekünk a Bibliai történetek gyerekeknek című könyv tetszene!
    Szilvi

    VálaszTörlés
  9. Szia! Köszönöm, hogy szóltál! Úgy látom többség a bibliai történetekért jelentkezett, talán az én unokámnak is az lenne korához illő. Megpróbálom hátha szerencsém lesz! Játék végül is amit köszönök neked!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Eszter, nagyon köszönöm, hogy hívtál. Bármelyik könyvet szívesen olvasnám, bár sok hasonló van mindegyikhez, de konkrétan egyik sincs meg:)

    VálaszTörlés
  11. Akkor a Bibliai történetek gyerekeknek,A Betlehemi szerelmi történet és a Vegetarianizmusról szóló könyvre jelentkeznék:)
    Legjobban a Mérlegen a vegetarianizmusnak örülnék. De majd a Feljebbvaló eldönti melyikre van szükségem, ha szükségem van rá egyáltalán. :)

    VálaszTörlés
  12. Én szívesen beneveznék a Óvjuk őket
    Gyermekeink kábítószerveszélyben címűre...még soha nem játszottam blogban:)

    VálaszTörlés