Keresés ebben a blogban

2011. május 24., kedd

alap muffin recept tej nélkül

Most, hogy beköszöntött a bodzavirág-szezon tanulmányozni kezdtem a tartósítószer nélküli eltevési módokat. Hát nem mondom, hogy jól és magabiztosan érzem magam, soha életemben nem tettem el még semmit- azazhogy a mélyhűtőbe pakolás technikáját tökélyre fejlesztettem, de ennyi. Anyukámtól kaptunk eddig lekvárokat- de itt az ideje a saját munkának. Na szóval bodzavirág- eltevés. 
Kis kikapcsolódásként egy muffin recept, majd holnap elmesélem, mire jutottam a bodzavirággal.


hozzávalók:
30 dkg liszt
1 csomag sütőpor
10 dkg növényi vaj
10 dkg cukor
1 csipet só
1 csomag vaníliás cukor
4 tojás



A hozzávalókat összekevertem: először a vajat és a cukrot kevertem össze, egyenként jöttek a tojások, majd a sütőporral összekevert liszt apránként. A masszát formába tettem, majd előmelegített sütőben 25 percig 180 fokon sütöttem. 


Ez egy alaprecept, szabadon variálható, továbbgondolható. A tojások számát lehet csökkenteni, kicsit soknak tűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése