Keresés ebben a blogban

2011. április 25., hétfő

újra játék

Húsvét alkalmából újra játékot hirdetek. A múltkorinak nem volt túl nagy sikere, egyedül jókaja vitt el tőlem könyvet. Mivel az akkori könyvek "megmaradtak", így azokat lehet elvinni most. 




 ezt








 ezt










 ezt










 és ezt






Semmit nem kell tennetek, az vesz részt a sorsoláson, aki regisztrált olvasóm, vagy aki megjegyzést hagy ezen poszt után. A postaköltséget természetesen én állom. 

2011. április 28-án csütörtökön 21 órakor sorsolok

14 megjegyzés:

  1. De jó ötlet! Én az előző játékról lemaradtam, de most szívesen részt vennék!

    VálaszTörlés
  2. Hűű, az életmódváltoztatás nagyon érdekelne!!Játszanék:)

    VálaszTörlés
  3. Szia, én szeretnék játszani, ha lehet az életmód -változás..c. könyvért. :)

    VálaszTörlés
  4. Huuu ezekről én hogy maradtam le???A Génháború engem érdekelne. :)

    VálaszTörlés
  5. Én sem értem,hogyan maradtam le....Illetve értem: az események.
    Az Allergia-Candida, az nem csak a Candidáról szól ugye?
    Vagy az életmódváltoztatás hétről-hétre.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. Pedig az oldalsávomban vagy, és most vettem csak észre,hogy eddig-nem voltam állandó olvasód.Ejnye...

    VálaszTörlés
  7. engem az életmód-változtatás érdekelne... jelentkezem a sorsolásra :) köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  8. Én is az életmódváltoztatósat szeretném :)

    VálaszTörlés
  9. Meg en is... Koszonom az eselyt!

    VálaszTörlés
  10. Engem a Génháború érdekel (és tudok adni bp-i postacímet :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm az invitálást, részt veszek a játékban :) Igazán nemes kezdeményezés!

    VálaszTörlés
  12. Szia Eszti!
    Én is itt vagyok.
    Gergővel szenvedünk, minden korty folyadékért fél órát kell könyörögni.
    De gondolom ezzel mindenki így van mandulaműtét után.

    VálaszTörlés
  13. Szeretnék résztvenni a játékban, bármelyik könyvet is nyerném, örülnék neki! Köszi.

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm, hogy hívtál, szuper játék, az életmódváltásos könyv érdekelne, de nem akarom lenyúlni azok elől, akiknek nagyobb szükségük van rá :)

    VálaszTörlés