Keresés ebben a blogban

2011. április 26., kedd

töltött tojás

Mindenképp tojásos ételt szerettem volna készíteni Húsvétra, bár az igazság az, egyre jobban kiábrándulok az állati termékekből. Nem nyugtat az sem, ha valami házi, vagy biogazdálkodásból származik. Betegek az állatok, nincs mit tenni, el kell fogadnom. Anyósomék 20 hektáros biogazdálkodók, minden tavasszal vesznek 100 db csirkét, és minden őszre 10 marad-különféle betegségekben elhullanak, a végét meg a rókák viszik el. A mellettük lévő tanyán májmételyesek lettek a bárányok-azaz kukacos lett a májuk. A húsukat azért így is feldolgozzák.... Ha a gyerekek nem szeretnék annyira, és a B-vitamin valamint fehérjetartalma miatt nem tartanám olyan sokra, az életbe nem venném a számba. Így egyelőre tűröm. 
Kicsit levettem a mércét Húsvétkor, nem is voltunk túl sokat itthon, nem volt időm főzőcskézni. Így a töltött tojás is inkább csak ötletindító. 

hozzávalók:
6 db tojás
1 db krumpli
1 marék franciasaláta alap-én mélyhűtöttet használtam
1 ek kukoricakeményítő

A tojásokat keményre főztem, meghámoztam, kiszedtem a sárgájukat. A franciasaláta alapot a krumplival összekevertem, 15 percig főztem. Leturmixoltam, majd a kis vízben feloldott kukoricakeményítőt is hozzákevertem. Összekevertem a tojássárgájával, majd beletöltöttem a tojásokba. Sült krumplival ettük. 

video
ezt muszáj megmutatnom: mostanában így esznek a gyerekek

3 megjegyzés:

  1. Van egy üzenetem a számodra itt:
    http://fozomasina.freeblog.hu/archives/2011/04/27/Els_hsvti_ajndkom_volt_-_Kreatv_blogger_dj/

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, kommentet nem tudtam hagyni. figyelem majd az oldalad, tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Nincs mit!:)

    Azt megkérdezhetem, mit írt ki mikor nem tudtál kommentelni? Ezt már többen említették, de mikor én tesztelem, mindig működik.

    (Akár az e-mail-emre is küldheted, ha itt nem akarnád tovább rágni ezt a témát: fozomasina@indamail.hu )
    Köszi!

    VálaszTörlés