Keresés ebben a blogban

2011. április 13., szerda

spenótfasírt

Magdi lenmagos fasírtja adta az ötletet. Rengeteg spenótot kaptunk anyukáméktól, alig fért be a mélyhűtőbe, ideje volt kezdeni vele valamit. 


hozzávalók:
egy főzelékhez elegendő spenótmennyiség- most még fagyasztott
10 ek darált zabpehely
2 gerezd fokhagyma
só, vegeta

A spenótot kis vízben felengedtem, majd lassan hozzákevertem a darált zabpelyhet. Sóztam, vegetáztam, majd az összetört fokhagymát is beletettem. Pár percig főztem, majd amikor besűrűsödött, az egész masszát rátettem egy sütőpapíros tálcára. Mikor megkeményedett-kihűlt, nagyméretű pogácsaszaggatóval köralakú pogácsákat szaggattam belőle. Eredetileg kevés olajban ki akartam még sütni, de erre már nem volt időm. Jó volt így is, szokatlanul puha volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése