Keresés ebben a blogban

2011. április 28., csütörtök

sorsoltam

Nagyon-nagyon köszönöm mindenki lelkesedését. Végre eljött a nap, kisorsoltam a könyveket. Szerettem volna azt érezni, igen, tényleg találóan, testre szabottan azok kapják és azt, akiknek szükségük van rá. Amikor az első könyvet kihúztuk, rögtön megéreztem a testre szabottságot. Sajnos a sorsolásról készített videófelvétel túl sötét lett, így nem tudom bemutatni a sorsolás tisztaságát, ezért hinnetek kell nekem.


a sorsolásban elsőszülöttem volt segítségemre


Az Allergia- és Candida kalauz című könyv nyertese:
a fantasztikus húsvéti kalácsok szerzője
a mandulaműtétből lábadozó kisfiát ápolgató
(akinek talán tényleg segítségére lesz az Allergiakalauz!!)


az Életmódváltoztatás hétről hétre című könyv nyertese:
a blogírással nemrég felhagyó


a Magasvérnyomás-betegség természetes gyógymódjai című könyvet
szinte az egyetlen rendszeresen biobloggerkedő
Dulmina nyerte

és végül 
a Génháború című könyv 

Nagyon köszönöm Mammka segítségét, aki kéretlenül is reklámozta a játékot, így sokaknak adott lehetőséget a részvételre. Ajándékul szeretnék neki is küldeni valamit- ez meglepi.

A kapcsolatfelvételhez az e-mailcímem:
kitartmeg@freemail.hu
mitartmeg@gmail.com

Ne szomorodjon el az sem, aki most nem nyert, 
Gyermeknap alkalmából újra játszhattok, ezeket a könyveket nyerhetitek meg:
részletekről később

Gratulálok a nyerteseknek!

Köszönöm a részvételt!

8 megjegyzés:

  1. A nyerteseknek gratulálok, a következőben megint próbálkozom, a kisunokámnak hátha tudok egy jó kis könyvet nyerni. Köszi a lehetőséget.Szia!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a lehetőséget! És gratulálok a nyerteseknek. Talán legközelebb..

    VálaszTörlés
  3. Gratula a lányoknak!
    Na,ne,ezt nem szabad csinálni velem!!!!Én mindenki játékát fel szoktam tenni az oldalamra.Nem jár nekem meglepi.:)Pussz!

    VálaszTörlés
  4. nem baj Mammka, azért várom a címedet.

    VálaszTörlés
  5. Hűű, köszönöm! :) Külön puszi kisfiadnak, hogy kihúzott :) De jó, hogy invitáltál :)

    VálaszTörlés
  6. Akkor most mit csináljak? Látod nálam se jelentkeznek a lányok ...sokan nem....

    VálaszTörlés