Keresés ebben a blogban

2011. április 22., péntek

fokhagymás uborkaleves

Kb  egy éve a vacsoracsatában főzte Keleti Andrea ezt a levest. Már akkor megjegyeztem a páromnak, ezt én is kipróbálom. Akkor kicsit bizarrnak találta az ötletet, de miután megkóstolta az eredményt, elhallgatott. Azóta a nyári uborkaszezon kedvence lett. Most az egyik áruházban leárazták a kígyóuborkát, így eszembe jutott.





Hozzávalók:
1 db kígyóuborka
2 db krumpli
3 gerezd fokhagyma
1 csomag (70g) pörkölt, sós kesudió -darálva

A krumplit meghámoztam, megkockáztam, sós, vegetás vízben feltettem főni. Addig a kígyóuborkát meghámoztam, vékony szeletekre vágtam, a fokhagymát összezúztam, a kesudiót ledaráltam. Amikor a krumpli megfőtt, beletettem az uborkát, fokhagymát, kesudiót, és az egészet összeturmixoltam. Meglepően finom lett, mi magában ettük, de levesgyönggyel, pirított kenyérkockával is tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése