Keresés ebben a blogban

Betöltés...

2011. április 19., kedd

élesztőpástétom

Ez a recept egyik első szakácskönyvemből való. Ezt a könyvet annyira szeretem, majd az összes receptet megcsináltam belőle. Úgy egy hónapja újra elővettem. Az élesztőpástétom egyik kedvenc kencém. 


hozzávalók:

1 fej (lila)hagyma
2 ek búzadara
2 ek zsemlemorzsa
2 dl víz
2 deka élesztő
(1 db tojás)
só, vegeta, pirospaprika, szerecsendió

A hagymát megpucoltam, felkockáztam, a 2 dl vízben megpároltam. Hozzáadtam a zsemlemorzsát és a búzadarát, kicsit főztem, majd jöhetett a kevés vízben előzőleg feloldott élesztő. Sóztam, fűszereztem, végül beletettem egy nyers tojást is, és még egyet rottyantottam rajta. Lehűtve kenyérre kenve nagyon finom vacsora lett belőle.

2 megjegyzés:

  1. Azt a könyvet én is nagyon sokat forgatom a mai napig. Bár Balázs halála óta kissé keserédes, ha kinyitom.

    VálaszTörlés