Keresés ebben a blogban

2011. április 19., kedd

almás zabrakottas szilvapudinggal

A múlt héten bioboltban jártamban megláttam egy zabcsokit. Annyira jól nézett ki, de végül sajnáltam rá a pénzt, no és tej is volt benne, így elvetettem. De mikor megláttam ezt a receptet Marika néni oldalán, rögtön tudtam, ezt nekem szánták. 

Hozzávalók:
50 deka zabpehely- darálva
4 dl mentatea, vagy gyümölcslé
1 kiló alma-reszelve
édesítőszer-én cukrot használok, 
mert a kisebbik gyermekem még nem ehet mézet, a xilittől meg hasfájósak
2 db vaníliás pudingpor
4 dl szilvapép

A zabpelyhet, almát, teát, 5 deka cukrot egy nagy tálban összekevertem. Egy nagy tepsibe tettem, majd 180 fokos sütőben 30 percig sütöttem. Amíg sült megcsináltam a szilvapudingot. Amikor dermedni kezdett, ráöntöttem a zabpehely tetejére. Kockákra vágva ettük. Féltem, hogy túlságosan tömör lesz a zab, de az alma jól fellazította. Finom reggeli lett.

1 megjegyzés: