Keresés ebben a blogban

2011. március 30., szerda

salátafőzelék

Korábban nem voltak jó tapasztalataim a fóliás salátával, míg kisebbek voltak a gyerekek, mindketten full hasmenést kaptak tőle. A fóliás zöldek vegyszerezettsége problémásabb, mert a naphiány miatt nem bomlanak le úgy a vegyszerek, mint a szabadföldieknél. Így aztán nem is szoktam venni fóliás salátát. De most kivételt tettem, mert már nagyon megkívántam. Főzelék készült belőle. 


hozzávalók:
1 fej saláta
1 fej vöröshagyma
olaj, só, vegeta
liszt, kukoricakeményítő, zabtejföl

A salátát leveleire szedtem, alaposan megmostam. Kisebb darabokra vagdostam. A hagymát megpucoltam, kis kockákra vágtam. Kevés olajon megdinszteltem, vízzel felengedtem. Beletettem a salátaleveleket, sóztam, vegetáztam, addig főztem, míg össze nem esett. 2 dl zabtejfölt összekevertem 4 ek liszttel, 2 ek kukoricakeményítővel, hozzákevertem a salátához, felforraltam, majd az egészet összeturmixoltam. Krumplifasírttal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése