Keresés ebben a blogban

2011. március 26., szombat

gyümölcsös csiga

A leveles tészta felhasználásának újabb lehetősége. Az almarózsához hasonlóan készül, Virágnál láttam ezt az átiratot, és a saját fejlesztésű gyümölcsös-pudingos töltelékemet tettem bele.

hozzávalók:
1 csomag leveles tészta
2 dl gyümölcspüré-szilva
1 csomag csokipudingpor
tojás a megkenéshez





Először is elkészítettem a gyümölcspürés pudingos tölteléket. Azaz elővettem a mélyhűtőből egy pohár szilvapürét, kevés vízbe téve kiengedtem, feltettem a tűzre forrni, majd belekevertem a csokipudingport. Addig főztem a pudingot, míg besűrűsödött, kevés édesítőszert kevertem hozzá. Tűzről levéve hagytam kihűlni. 

A levelestésztát kigöngyöltem, kis csíkokra vágtam. 
Rátettem a tölteléket, majd csíkonként feltekertem. 
Kisebb tepsibe téve egymás mellé helyeztem őket- szeretem szorosabban rakni, mert így nem jönnek szét sütéskor. 
A tetejüket tojással megkentem.
180 fokon 40 percig sültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése