Keresés ebben a blogban

2011. február 19., szombat

3. generációs zöldségfasírt

Sokféle zöldségfasírttal próbálkoztam már. A mostani a töklángos továbbfejlesztett változata. Próbáltam már céklával, sárgarépával, legutóbb tökkel. Ez az eddigi legjobb konstrukció!

hozzávalók:
0,5 kiló (fagyasztott) reszelt tök
3 dl liszt
2 tojás
só, vegeta, pirospaprika

A tököt felengedtem, a hozzávalókat egy tálban összekevertem. A masszát egy kiolajozott tepsibe öntöttem., majd 180 fokon 40 percig sütöttem.

3 megjegyzés:

  1. És szelelehető lett? nem esett szét?Milyen lett ízre?

    VálaszTörlés
  2. Ízre elég semleges: a töknek nincs túl jellegzetes íze, de a céklából, répából készült változat nagyon jó! szeletelhető- 2 tojás tartja össze.

    VálaszTörlés
  3. Patrícia: Te fel szoktad használni a tejkészítőgép nyák-tejföl részét?

    VálaszTörlés