Keresés ebben a blogban

2011. január 13., csütörtök

pudingkocka

Tegnap vendégeink voltak, és az a nem egészen szokatlan helyzet állt elő, hogy idő előtt elfogyott a nekik szánt sütemény. Semmi kedvem nem volt nekilátni a sütkérezésnek, így nagyon örültem, mikor megláttam egy pudingporos tasak mellé ajándékba adott kis füzetben a következő receptet: pudingkocka.
Hozzáteszem, ez egy kezdetleges verzió, a szükséghelyzet szülte. Csokipudingból, és valóban kocka formában - például jégkockatartóba téve a dermedésre- szebb lett volna. Azért gondoltam megörökítem.





hozzávalók:
1 csomag pudingpor (én vaníliásat használtam)
3 dl tej (én rizstejjel csináltam)
édesítőszer, cukor vagy méz
mandulaforgács, kókuszreszelék

A pudingot megfőztem, dermedni poharakba raktam- nekem 6 kis halom lett ebből a mennyiségből. A poharakat előtte hideg vízzel átmostam. Kihűlés után kifordítottam a pohárból, beleforgattam mandulaforgácsba. Volt, amit kókuszreszelékbe forgattam, de az elfogyott, mielőtt felvétel készülhetett volna róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése