Keresés ebben a blogban

2011. január 20., csütörtök

máglyarakás utánzat

Ma eszméletlen vágyat éreztem egy kis mákos guba után. Rögtön átkonvertáltam: jó, akkor diós guba lesz. Lett volna, ha találtam volna valamelyik közeli boltban kiflit. De mivel egyikben sem volt, így hosszú zsemlét vettem, gondolván, majd csak lesz belőle valami ehető. Ez lett:

valami máglyarakásszerűség
hozzávalók (egy gáztepsihez):
8 db hosszú zsemle
6 dl gyümölcsturmix- nálam ez most mélyhűtött szilvaturmix volt
1 csomag csokipudingpor
5 dl zabtej
2 dl darált dió

A hosszú zsemléket felkockáztam, egyenként beáztattam a zabtejbe, kinyomkodtam, rátettem a tepsire. Szépen elosztottam, hogy mindenhol ugyanannyi legyen. Közben kevés vízben felengedtem a szilvaturmixot, mikor rotyogni kezdett, hozzákevertem a csokipudingport, néhány percig rotyogtattam. Ráöntöttem az áztatott zsemlékre, a tetejére rászórtam a darált diót. Előmelegített sütőben  200 fokon 10 percig grilleztem.

1 megjegyzés: