Keresés ebben a blogban

2011. január 11., kedd

diós/sütőtökös/pudingos rétes

Korábban már volt egy réteses bejegyzésem, itt láthatod. Most bolti tésztából csináltam, a különlegesség a töltelékben van.

hozzávalók:

diós töltelékhez:
4 dl darált dió
3 ek víz
kevés méz (ízlés szerint)

sütőtökös-kekszes töltelékhez:
4 dl sütőtökpüré
2 dl darált keksz
kevés méz (ízlés szerint)
gyümölcsös-pudingos töltelékhez:
4 dl gyümölcspüré
1 csomag rózsaszín pudingpor
kevés méz (ízlés szerint)



A töltelék hozzávalóit összekevertem. A gyümölcsös-pudingos töltelékhez a gyümölcspürét így csináltam. Ez 100% gyümölcs leturmixolva, amit babaüvegben raktam el még nyáron a fagyasztóba. A gyümölcspürét feltettem főni, majd amikor bugyogni kezdett, hozzákevertem a pudingport. Addig kevertem, míg be nem sűrűsödött. A réteslapba csavarva búzadarát szórtam alá.
Ezek a mennyiségek 1 rétesrúdra valók, én 2-be tettem őket, így elég vékonykák lettek a rudak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése