Keresés ebben a blogban

2010. december 13., hétfő

fokhagyma mandulagyulladásra

Volt egy időszak az életemben, amikor szinte egy éven át folyamatosan mandulagyulladásom volt. Nem múlott el semmiféle antibigyótól, hónapról hónapra újra és újra fellángolt. Aztán egy fokhagymakúra segített.
Több oldalról nyomtam a fokhagymát:
-egy gerezdet hosszában félbevágtam és a számba tettem a hátsó fogak mögé, amilyen hátra csak tudtam- a fokhagyma antibiotikumot tartalmaz, a nyállal érintkezve folyamatosan oldódnak ki belőle az anyagok
 amikor ezt a kúrát csináltam, egy élelmiszerboltban dolgoztam-nem lehet észrevenni, bár a beszédet kicsit zavarja)
- óránként egy gerezd fokhagymát összetörtem, egy kanál mézzel és egy kevés citromlével összekeverve megettem
a citromlé azért kell, mert így könnyen emészthetővé válik, a méz pedig azért, mert így könnyű lenyelni

kellett azért 2-3 nap, a szám belülről kisebesedett a fokhagymától, de ezután többet már nem jött elő a mandulagyuszi.

3 megjegyzés:

  1. A fokhagyma tényleg nagyon jó torokfájásra!
    Most nekem is tüszős a mandulám, úgyhogy kipróbálom a tippet!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Remélem nekem is használ:)

    VálaszTörlés