Keresés ebben a blogban

2010. december 26., vasárnap

bögrés, potyogtatós, joghurtos

A világ legegyszerűbb süteménye- sok néven ismert. Egyszerű, kevert. Van, hogy hetekig csak ezt csinálom, de a párom nem veszi észre, mert annyira sokféleképp el lehet készíteni, hogy megunni lehetetlenség.

hozzávalók:
3 tojás
1 pohár (joghurtos pohár) cukor
1 pohár étolaj

3 pohár liszt
1 csomag sütőpor
1 pohár joghurt


A tojások fehérjét, sárgáját különválasztottam, a fehérjét habbá vertem, félretettem. A sárgáját a cukorral, olajjal kikevertem, majd hozzáadtam a lisztet, joghurtot (én legtöbbször tejföllel szoktam csinálni, az nagyobb valószínűséggel van otthon), majd a habbá kevert fehérjét. 
A tojást azért szoktam különvenni, mert így sokkal könnyebb lesz a tészta. 
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, majd 180 fokra előmelegített sütőben 40 percig sütöttem. Lehet különböző gyümölcsöket szórni bele-lisztbe forgatva, darabokra vágott diót tenni a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése