Keresés ebben a blogban

2010. november 12., péntek

sündisznó burgonyák

A recept Anditól van. Nagyon szeretem ezt a köretet, hasábburgonya helyett, ünnepekre rendszeresen megcsinálom. A legjobb frissen, de én hidegen, másnaposan, bárhogyan és bármikor szívesen eszem. A héten csináltam, de most, hogy írok róla, biztos, vasárnap is ez lesz.

hozzávalók:
7-8 közepes burgonya
só, szerecsendió, fehér bors, vegeta
10 deka olvasztott vaj

A burgonyát meghámoztam, hosszában félbevágtam, majd berovátkoltam. A vajat felolvasztottam, a felét gáztepsibe csorgattam, beletettem a krumplikat. Sóztam, borsoztam, vegetáztam, a tetejét is megkentem vajjal. 200 fokon 40 percig sütöttem, majd újra megkentem a tetejét vajjal. 10 percig pirítottam a tetejét. 
Lehet reszelt sajtot is pirítani rá, én nem szoktam mindig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése