Keresés ebben a blogban

2010. november 15., hétfő

mákos guba-modern változatban

Sosem értettem, miért kell túlbonyolítani a mákos guba elkészítését. Nekem sosincs időm áztatgatni... meg nem is szeretem a nyers tojásos, tejes kutyulékokat. Így aztán egyszerűsítettem: minimáldizájnolok. 

hozzávalók:
8 db kifli
2 dl darált mák
porcukor
1 csomag vaníliás puding
6 dl tej (én zabtejből csinálom)



A kifliket vékony karikákra vagdostam, beletettem egy gáztepsibe. 200 fokon 10 percig pirítottam. Rászórtam a darált mákot, megszórtam egy kis porcukorral. Közben elkészítettem a vaníliás pudingot- kicsit hígabbra szoktam csinálni. Ráöntöttem a kiflire. 
És ennyi. 15 perc alatt elkészíthető.

2 megjegyzés:

  1. Én se áztatgatom meg nyers tojásozok, nem is ismerem azt a verziót :) Forró, mézes, vaníliás tejjel öntöm nyakon a pirított kiflit, aztán jöhet a cukros mák :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, és nálunk az a Szenteste napi ebéd :)

    VálaszTörlés