Keresés ebben a blogban

2010. október 23., szombat

zöldségfasírt 1.

A zöldségfasírttal több éve kísérletezem. Sütöttem már egybefasírtot tepsiben, csináltam zsemlemorzsásan, jó sok fokhagymával. De átlagos ízig is csak ritkán jutottam, legtöbbször csak amolyan "azért esszük csak meg, mert egészséges, de azért többet ilyet ne csinálj" kritikát kaptam.
A mostani kreálmány azért kerül feljegyzésre, mert sok újítást végeztem rajta.

hozzávalók:
1 db nagyobb cékla
1 közepes feketeretek
1 közepes zeller
fél vöröshagyma
4 tojás
só, 
1 ek liszt, 
1 ek étolaj

A zöldségeket meghámoztam, diódarálón ledaráltam. Hozzáadtam a tojásokat, sót, lisztet, olajat. Jól összekevertem. Muffin sütőformába papírt tettem, belekanalaztam a masszából- 1-1 kanállal. (Nekem 20 db fasírt lett.) 180 fokon 30 percig sütöttem. 
A sok tojás kifejezetten jót tett a zöldségeknek, de még mindig nem az igazi.......


1 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    Sajnos nem sikerült feliratkoznom nála dolvasónak, nem tudja megjeleníteni a lapot...majd próbálkozom késöbb.
    A sütőtökös golyóbisok nagyon tetszettek! (persze a többi is), el is fogom készíteni! Köszi az ötletet! :)

    VálaszTörlés