Keresés ebben a blogban

2010. október 31., vasárnap

sajttal töltött hagyma


Nagyon szeretem a hagymát. Kevés olyan étel van, amibe nem teszek. Mégis, mikor nyáron nyaralás alatt a Paprika TV-ben láttam ezt a receptet, megborzongtam. Nem nagyon szoktam a hagymára zöldségként gondolni. Csak kíváncsiságból álltam neki ennek az ételnek. Nemsoká egy éves lesz Levi babink, elő kellene rukkolni valami finomsággal a szülinapi partijára.

hozzávalók:
5 db közepes méretű vöröshagyma

a töltelékhez:
10 deka sajt
1 tojás
1-2 ek tejföl
szerecsendió, fehér bors, pirospaprika
5 deka vaj/margarin

A hagymákat meghámoztam, majd 20 perc alatt sós vegetás vízben puhára főztem. Ezalatt elkészítettem a tölteléket. A hozzávalókat összekevertem. Amikor kihűlt a hagyma, levágtam a tetejét, és késsel kiemeltem a belsejét- 3 hagymalevelet hagytam bent. Beletöltöttem a tölteléket, majd olvasztott vajjal kikent tepsibe téve  200 fokon 20 perc alatt megsütöttem. Ízre nagyon kellemes volt, de valahogy nem tudtam túljutni az előítéletemen. Sajnos. Remélem, másnak sikerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése