Keresés ebben a blogban

2010. október 19., kedd

sajtropogós

A receptet Andinál találtam- itt. Először az elsőszülöttem szülinapi bulijára sütöttem meg, aztán a vasárnapi ebédek menüjévé vált. Annyira egyszerű és finom, hogy gondoltam megosztom Veletek is. 

hozzávalók:
25-30 deka félkemény, kemény sajt -én trappistából csináltam
1-2 tojás (sajttól függően)
szerecsendió

zsemlemorzsa
(én szoktam beletenni mandulaforgácsot vagy szezámmagot is)
étolaj

A sajtot kislyukú reszelőn lereszeltem. Hozzákevertem a tojást, szerecsendiót, kis golyókat formáztam, majd beleforgattam a szezámmagos zsemlemorzsába. Kevés forró olajba kisütöttem. 
Megjegyzés: érdemes márkásabb sajtot választani, mert a no name típusúak sokkal sósabbak lehetnek az átlagosnál. A tojással is vigyázni kell, mert a kevés tojás miatt kifolyhat a sajt a sütésnél, a több tojás miatt meg nagyon lágy lesz a ropogós.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése