Keresés ebben a blogban

2010. október 30., szombat

karfiolos pástétom

Nemrég egy barátunkkal viccelődtünk a "vajaskenyér vegetarianizmusról". Így hívta a reformétkezésre átállás kezdő szakaszát, amikor még csak annyi változás történik, hogy eltűnik a hús. A kenyéren pedig marad a vaj. 
A pástétom lehetséges továbblépési lehetőség innen. Szinte bármilyen zöldségből lehet pástétomot készíteni. Ma karfiolból csináltam.

hozzávalók:
4 db karfiolrózsa
1 db közepes krumpli
5 deka vaj/margarin
só, vegeta

A karfiolt, krumplit előkészítettem, kevés sós, vegetás vízben puhára főztem. A margarint felolvasztottam. A hozzávalókat összeöntöttem, leturmixoltam. Hűtőbe tettem, hidegen, kenyérre téve tálaltam. 
Az olívabogyót mi nem szeretjük, csak díszítésként tettem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése