Keresés ebben a blogban

2010. október 19., kedd

halvakrém

Ma reggel úgy gondoltam, meglepem az én kis kásaevő kisfiamat egy igazi csemegével. A halvakrémmel. Szinte teljesen biztos voltam benne, ezzel sikert aratok nála-mivel nagyon édesszájú, no meg gondoltam a kásaőrületnek is véget vethetünk. Így aztán elővettem a szezámmagot, és elkészítettem a halvát.


hozzávalók 2 kenyérre:
2 dl szezámmag
1 ek víz
1,5 ek méz

A szezámmagot kávédarálón ledaráltam, egy tálkába öntöttem, majd hozzáadtam a vizet és a mézet. Az egészet összekevertem, majd kenyérre kentem. A szezámmag kesernyés íze és a méz édessége miatt egy nagyon különleges csemege született. Amit végül én ettem meg, mert a kisfiam nem tágított a köleskásájától. :(

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok, Eszter! :-D Egészségedre váljék!.... de legalább megpróbáltad (kicsi fiad eltántorítani a kölesétől)
    ;-)

    Üdv: pBetty

    VálaszTörlés