Keresés ebben a blogban

2010. október 9., szombat

brokkolis rakottas

Kicsit minimáldizájnosan készítettem.

hozzávalók:
másfél bögre rizs
1 közepes fej brokkoli
4 tojás
liszt
1 gerezd fokhagyma
1 dl tej
só, szerecsendió, fehérbors
10 deka sajt

A rizst, brokkolit és a tojásokat megfőztem külön-külön. Egy tálba tettem alulra a rizst, rá a brokkolit, aztán a tojásokat. Besamellmártást készítettem (lásd korábban), de csak kevés tejet tettem bele, a brokkoli főzőlevével engedtem fel. Így még a sajt is passzolt a tetejére. 180 fokon 30 percig sütöttem.

3 megjegyzés:

  1. Ezt el fogom készíteni, csak tejmentessé alakítva. Nagyon jó ötleteket kapok Tőled, köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Halihó! olvastam, hogy tejallergiával lettél megáldva. Szeretném megkérdezni, van ennek valamilyen orvosi kivizsgálási módja? Mármint ami nem igényel semmilyen drasztikus beavatkozást.

    VálaszTörlés
  3. De jó, el fogom készíteni :)
    Köszönöm a sok ötletes receptet, szeretek nálad böngészni :)

    VálaszTörlés