Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 26., vasárnap

sütőtökös lepény gyümölccsel

Lassan itt a sütőtökszezon, bár ez a sütemény még a tavalyi termésből készült. (meg szoktam sütni, a pürét kis 2 decis műanyagpoharakba teszem, és így mélyhűtőzöm) Elkövettem azt a hibát, hogy előre, kóstolás előtt elmondtam a férjemnek, mit fog enni, így kissé bizarrnak találta a sütőtökös sütit. Legközelebb meghagyom abban a hitében, hogy a tojástól olyan sárga a tészta-ahogy azt először gondolta. 
A receptet itt találtam. Én nem tortaformában sütöttem meg, sütőporral csináltam, a szilva helyett pedig vettem le néhány szőlőszemet a lugasról. Jó lett így is, bár a magokat utána szedegethettem ki a sütiből
.

hozzávalók:
1 csésze sütőtökpüré
1/3 csésze étolaj
1/4 csésze cukor
1 tojás
1,5 csésze liszt
fél csomag sütőpor
a tetejére egy fürt szőlő
A hozzávalókat összekevertem, egy közepes méretű tepsibe tettem sütőpapírra, a tetejére rászórtam a szőlőt, kicsit belenyomkodtam, majd előmelegített 190 fokos sütőben 40 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése