Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 22., szerda

gyümölcsös linzer

Ezt a receptet még édesanyámtól kaptam, sokáig ott lapult a receptes füzetemben anélkül, hogy pár pillanatnál tovább elidőztem volna nála. Aztán egyszer csak hirtelen vendéglátásra készültünk- hó végén. Végignézve a hűtő tartalmán nem gondoltam volna, ebből össze tudok majd hozni egy sütit. 
Aztán mégis sikerült: mert ehhez a sütihez alig kell valami. És mégis mutatós, finom, alkalmas vendégvárásra még hó végén is.

hozzávalók:
10 deka margarin
5 deka porcukor
15 deka liszt
1 vaníliás cukor
fél csomag sütőpor
1 tojás

5 db szilva
fahéj

A hozzávalókat összegyúrtam, ujjnyi vastagságúra nyújtottam. A szilvát kimagoztam, negyedekre vágtam, belsejével felfelé rátettem a tésztára, kevés fahéjas cukorral meghintettem. 20 percig sütöttem 180 fokon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése