Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 22., szerda

almarózsák

Mikor megláttam- itt, rögtön beleszerettem ebbe a nagyon mutatós, gyorsan elkészíthető sütibe. Vendégvárásra alkalmas, ha elrejtjük a nagyétkű férfiaink elől . Kicsit leegyszerűsítettem az elkészítését. 

hozzávalók: 10 db rózsához
1 tekercs leveles tészta
4 db kicsi alma
fahéj
szőlőcukor

Az almát félbevágtam, kivájtam a magházát, vékonyan felszeltem. Az almát megfőztem. Az almaszeleteket papírtörlőre kell rakni, ezt nem tettem meg, ami miatt a tészta kicsit elázott, és némelyik rózsa eldőlt. A levelestésztát kitekertem, 10 részre vágtam, minden csíkra 4-5 almaszeletet tettem, fahéjjal, kevés szőlőcukorral megszórtam. Sütőpapírral borított tepsibe tettem, 200 fokon 25 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése