Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 8., vasárnap

kukoricapástétom

Régen pástétom-mániás voltam, szinte mindenből képes voltam pástétomot gyártani. Mostanában maximum a szombati gyülekezeti alkalmakra csinálok ilyesmit. Azt is csak havonta, 2havonta egyszer. Pénteken kukoricát főztem az ebédhez, és megmaradt 4 cső. Mivel nálunk kihűlve, megráncosodva már senkinek sem kell, így gondoltam újrahasznosítom, pástétomot gyártok belőle.

hozzávalók:

4 cső kukorica
(meg lehet csinálni mélyhűtöttből vagy konzervből is)
2 db közepes méretű burgonya

1-2 gerezd fokhagyma
1 pohár tejföl
majonéz

A kukoricát puhára főzöm, leszemezgetem, a krumplit meghámozom, megkockázom, szintén megfőzöm, a főzővizet leöntöm róla. A többi hozzávalóval együtt egy tálba öntöm, az egészet összekeverem, botmixerrel összeturmixolom. Vegán változatában a tejföl helyett a főzőlével lehet hígítani.
Szerintem a kukoricapástétom a pástétomok csúcsa!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése