Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 2., hétfő

gyümölcstorta-kekszes alappal (vegán)

Ebben a kánikulában nem volt nagy kedvem bekapcsolni a sütőt: így valami sütés nélküli édességet kerestem. Ádám a születésnapja óta folyamatosan tortát enne, így gondoltam kedvezek neki: hozzávalók: 25 dkg darált keksz kevés víz ( 1 dl sem kell) 2 deci zabkrém 2 dl víz 1 csomag főzés nélküli pudingpor 1 marék ribizli Egy gyümölcstorta formát kibélelek follpackkal. A kekszet összekeverem egy kevés vízzel, majd belenyomogatom a tortaformába. Hűtőbe teszem. Közben megcsinálom a krémet: erre különböző variációim vannak. - 25 deka túró 1 dl tejszínhabbal összekeverve - 25 deka túró kevés zabkrémmel összekeverve - 4 deci tej/víz egy csomag főzés nélküli pudingporral összekeverve ma zabkrémmel, vízzel kevertem össze egy csomag pudingport. A tetejére most ribizlit tettem, de csináltam már eperrel, ananásszal is. Hűtőben tárolom. Könnyű nyári finomság, 10 perc alatt elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése