Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 31., kedd

gyors pizza

Szélsebesen 10 perc alatt összerakható. Nem igényel nyújtogatást. És mivel sütőporral készül, nem kell várni arra sem, hogy megkeljen. Nagyon szerethető- finom puha tésztája van.  Egyszóval mindent tud, amire egy mai háziasszonynak szüksége van.

hozzávalók: -1 gáztepsire való adag
40 deka liszt
25 deka túró
1 dl tej
1 ek étolaj
1 csomag sütőpor
1 tojás
csipet só

A hozzávalókat összedolgoztam, a tepsit beolajoztam, majd beletettem a tésztát. Finoman, egyenletesen belenyomkodtam. 
Feltétként 
én most Dolmio paradicsomszószt- 1/3 üvegnyit
csirkemellsonkát tettem rá, majd
15 deka reszelt sajttal megszórtam

Előmelegített sütőben 160-170 fokon 40 percig sütöttem. Kihűlni már nem volt ideje, egy vacsora alatt elfogyott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése